Учнівське врядування

Учнівське самоврядування

 Сутисківського ліцею

 

Участь молодого покоління в учнівському самоврядуванні - важливий шлях і умова залучення учнівської молоді до радикальних перетворень, що відбуваються у нашому суспільстві. Лідери формують активну громадську позицію, яка сприяє розвитку учнівської молоді нашої школи. Саме така модель учнівського самоврядування сприяє вироблення в учнів певних якостей, а саме: відповідальність за доручену справу, за колектив, за все, що відбувається навколо; принциповість - уміння критикувати, належним чином сприймати критику, давати об'єктивну оцінку своїм вчинкам та вчинкам оточуючих; самостійність: готовність залежно від конкретних умов знаходити вірне рішення, долати труднощі; творче ставлення до дійсності; вміння виявити ініціативу.

Саме така молодь входить до учнівського парламенту (уряду учнівського самоврядування) Сутисківського ліцею.

Учнівське врядування закладу здійснює свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту ліцею та учнівського врядування.

Мета учнівського самоврядування: залучення учнів закладу до проведення навчального та виховного процесу, виховання національної свідомості, соціально активної особистості, реалізація учнівських ініціатив та співпраця із вчительським колективом.

Завдання учнівського самоврядування:

• участь у розробці плану роботи ліцею на новий навчальний рік;

• підготовка та проведення акцій, конкурсів, творчих звітів, змагань;

• забезпечення дисципліни, організація чергування в закладі, у класах;

• організація дозвілля на перервах;

• проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок;

• організація роботи із збереження майна ліцею.

• організація роботи по благоустрою території;

• контроль за відвідуванням учнями закладу;

• організація та проведення семінарів, лекцій, тренінгів та інших навчальних занять, спрямованих на всебічний розвиток вихованців ліцею;

• забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил;

• формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ життя ліцею, оволодівати наукою управління.

• сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань учнів.

• співпраця учнів із батьківським та вчительським колективами.

Структура учнівського самоврядування:

• Президент учнівського самоврядування

• Прем'єр-міністр

• Міністр дисципліни та порядку

• Міністр освіти

• Міністр культури та відпочинку

• Міністр  спорту та здорового способу життя

• Міністр засобів масової інформації

Учнівський парламент Сутисківського ліцею

Президент учнівського самоврядування 

Дмитро Кучер

 

  

 Прем'єр-міністр учнівського самоврядування закладу

Аліна Паламарчук

 

Міністерство дисципліни та порядку

МіністрКульбаба Ольга

Основні напрямки діяльності:

• здійснює контроль за дотриманням учнями правил внутрішнього розпорядку закладу;

• здійснює контроль за відвідуванням учнями уроків, чергування, дотримання статутних вимог у ліцеї та за його межами, профілактичну роз'яснювальну роботу, чергування на заходах.

 

 

 

Міністерство освіти

Міністр - Валерія Переродова

Основні напрямки діяльності:

• здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

• організовує консультаційну допомогу з предметів;

• бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

• контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

• веде боротьбу з пропусками уроків.

 

 

 

Міністерство культури та відпочинку

Міністр – Дарія Кирилюк

Основні напрямки діяльності:

• організовує естетичне виховання;

 організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, днів відкритих дверей, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей за «круглим столом», оглядів-конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;

• розвиває творчі здібності вихованців ліцею шляхом залучення до роботи в гуртках, секціях, учнівських об'єднаннях, творчих групах за інтересами;

 • оформляє альбоми до пам'ятних дат, традиційних свят у закладі;

• залучає дітей до народної творчості, національної культури;

• здійснює пошукову роботу, заходи військово-патріотичного спрямування, оформляючи результати пошукової роботи в альбомах, на стендах.

 

 

Міністерство засобів масової інформації

Міністр – Софія Желіховська

Основні напрямки діяльності:

• забезпечує гласність у діяльності органів учнівського самоврядування;

• розвиває творчу співпрацю вчителів та учнів, створює добрі взаємини ліцею, дітей і батьків, налагоджує тісні стосунки з шефськими закладами, установами та організаціями;

 • розвиває у дітей вміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

• сприяє підвищенню інтересу дітей до життя закладу;

• виховує свідоме й відповідальне ставлення до своїх обов'язків та прав, навички організаторської роботи в класних колективах.

 

  

 Міністерство спорту та здорового способу життя

Міністр – Дмитро Борбуляк

Основні напрямки діяльності:

 забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров'я;

 формує навички здорового способу життя;

 пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

 організовує роботу спортивних секцій, груп здоров'я;

 проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

 забезпечую розробку та організацію туристичних заходів;

• залучає учнів та батьків до спортивно-масової, туристичної та фізкультурно-оздоровчої роботи;

• організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі та туристичні заходи.

 

 

 

 

  

 

Шкільна республіка ТЕМП