Новини

Більше новин Ви можете переглянути на сторінці Facebook ліцею.

    2-6.11.2015 Тиждень початкових класів_2

    Головна мета проведення тижня початкових класів - зацікавити учнів до вивчення навчальних предметів, зробити навчання більш розмаїтим, відкрити нові, нетрадиційні підходи до вивчення навчальних дисциплін, а також показати тісний зв'язок вивченого в школі з життям людини. Робота Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку дитини. Учителі та вихователі груп продовженого дня показали свою майстерність під час проведення відкритих уроків та виховних заходів.

     



    Подорож осінніми стежками

    Ясноока тиха осінь

    Ходить між дубів і сосен

    І малює кожний лист,

    Бо малярський має хист.

    Відгуло, відзвеніло лагідне літо. Ось і осінь-чарівниця чаклує на рідній землі.Щоб доторкнутися серцем до осінньої краси ми, учні 2-А класу, вирушили в «Подорож осінніми стежками». Завітали ми до лісу,в сад,в степ,на луки та на поля, в гаї та на діброви. Особливо  нам було весело на городі, де учні, перевтілившись в одного з овочів, виконали веселий танок.

    Дівчинка-осінь пригостила всіх учасників подорожі смачними яблуками.

     

    Барви чарівниці – осені заясніли на малюнках дітей – різнобарвним листям, стиглими овочами та фруктами, голубінню річок.

     

    Урок літературного читання

    4 листопада,в 3-А класі( класний керівник Вишневська С.М.) був проведений відкритий урок з літературного читання на тему: «Художній зміст пізнавальної казки О.Іваненка «Синичка».

    Поставленої мети уроку було досягнуто.На уроці були ефективно використані різні методи та форми роботи з текстом.Застосовані інноваційні технології та ІКТ.

    Діти,на уроці,багато працювали в групах, робили висновки,аналізували причини,а головне переказували  казку за конкретно прочитаною частиною. На всі запитання відповідали повними реченнями, використовуючи «Метод – прес».

    Підготовлену біографічну інформацію про письменницю розповідали чітко і виразно.

    Діти самі визначили головну думку казки, сказали, чого їх навчила маленька синичка.

    Знайшли в тексті багато слів вжитих в переносному значенні. Художній образ зими та синички спів ставили з людськими рисами.

     

     



    16.11.2015 | Aдмін

    Вернутись назад